Sposoby dostawy

Dostawy w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD (serwis krajowy). Koszt dostawy jest obliczany automatycznie w sklepie i jest uzależniony od wagi i wartości zamówionych towarów..

Czas dostawy wynosi od 1-3 dni roboczych (przesyłki na terenie Polski). Nie realizujemy wysyłek poza terenem Polski..

Dostawa w 24H: Zamówienia złożone do godziny 12:00 w 95% wysyłamy tego samego dnia roboczego - paczka zostaje dostarczona do klienta następnego dnia roboczego..

Darmowa Dostawa: Na terenie Polski zamówienia powyżej 100zł na każde 30kg wysyłane są przesyłkami kurierskimi. Koszt wysyłki i logistyki 15zł wliczony jest w cenę towaru - Uwaga: nie zwracamy kosztów wysyłki i logistyki w przypadku zwrotów. Możliwe są niewielkie dopłaty w przypadku wyboru płatności za pobraniem +5zł lub 1-3% w przypadku korzystania z serwisu PayU.

Pamiętaj! Na podstawie regulacji prawnych i regulaminu firm kurierskich dostawca nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki pod same drzwi odbiorcy, gdy paczka ta przekracza 30 kg lub jest gabarytowa.

Odbiór przesyłki

A. Najistotniejsze informacje – jak bezpiecznie odebrac przesyłkę:
Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:
Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecone, przedziurawione, mokre, itp. Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane, poprzecinane, itp. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność „za pobraniem”, przekaż kurierowi należną kwotę.
Odbierz przesyłkę i otwórz ją w obecności kuriera. Gdyby kurier odmówił oczekiwania nanieś na podpisywanym wcześniej liście przewozowym informację o treści „Przyjęto bez weryfikacji stanu przesyłki, jak również jej zawartości”.
Sprawdź czy dostawa jest kompletna (zgodna ze specyfikacją zamówienia - faktura lub paragon), a produkty nie są uszkodzone.

B. Podczas uszkodzenia przesyłki w transporcie:
Jeśli wygląd zewnętrzny paczki, stan produktów lub stan ilościowy wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki w momencie odbioru może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji (roszczeń) Klienta (Odbiorcy) z tytułu uszkodzenia czy też ubytku zawartości w transporcie.
Gdyby kurier odmówił oczekiwania na weryfikację stanu opakowania zewnętrznego lub zawartości poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności zawartości przesyłki względem zamówienia, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.
Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę w celu zgłoszenia interwencji. Przygotuj nr dostarczanej przesyłki. Po interwencji otrzymają Państwo numer zgłoszenia wraz z przewidywanym terminem wizyty kuriera celem sporządzenia protokołu szkody.
Protokół szkody – pamiętaj, aby:
- wypełnic wszystkie pola zgodnie ze stanem faktycznym,
- sprawdź kuriera w szczególności w zakresie sposobu zabezpieczenia i opisu uszkodzeń,
- zachowaj oryginał protokołu dla siebie.
O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu wystąpienia zdarzenia.