Reklamacje i Serwis

Wszelki towar elektroniczny, wykorzystywany w gospodarstwie domowym sprzedawany u nas konsumentowi posiada zgodnie z prawem UE minimum 2 letni okres ochronny, rok gwarancji i rok rękojmi - potocznie możemy powiedzieć iż jest to 2 letni okres gwarancyjny liczony od daty zakupu towaru. Na akumulatory, baterie w urządzeniach jest 6 miesięcy gwarancji
Uwaga wyjątkiem są tutaj urządzenia składowe innych, urządzenia wykorzystywane do pracy np. moduły cam, mierniki, wskaźniki, na te produkty oficjalnie jest roczna gwarancja ale w praktyce nasi dostawcy serwisują to bezproblemowo przez okres 2 lat wymagamy to od nich jak i serwisowanie sprzętu po okresie gwarancyjnym. Najlepiej zapytać przed kupnem danego urządzenia, jeżeli nie ma takiej informacji w opisie produktu.

Reklamacje

1) Towar posiadający kartę gwarancyjną podlega gwarancji producenta i należy odesłać go do serwisu, którego adres umieszczony jest na karcie gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu lub jego kopia i opisem usterki
2) Towar nie posiadający karty gwarancyjnej producenta należy przesłać we własnym zakresie wraz z dowodem zakupu lub jego kopia (paragon/faktura) oraz wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym umieszczonym na naszej stronie. Reklamowany towar należy wysłać na adres: DMTrade Mikołaj Tomaszewski, Nacławska 29A , 64-000 Kościan W przypadku gdy reklamacje okażą się nieuzasadnione lub termin gwarancji już minął do kosztów naprawy doliczony zostanie koszt przesyłki!!!
3) Reklamacja uszkodzonej przesyłki.
Przy odbiorze przesyłki, proszę sprawdzić jej zawartość, w przypadku uszkodzenia, przesyłki proszę natychmiast spisać protokół szkody, lub gdy kurier "uciekł" kontakt z infolinią firmy spedycyjnej.
UWAGA! Spisując go proszę zwrócić uwagę czy kurier rzetelnie go spisuje jak paczka ma naruszenie naszej firmowej taśmy albo karton zewnętrzny ma chociaż minimalne uszkodzenia proszę to zaznaczyć, anteny zabezpieczamy wszystkie ranty dodatkowymi kartonami, dlatego też proszę w miarę możliwości sprawdzać czy ewentualnie nie wpisują, że paczka była źle zapakowana lub nie miała żadnego zabezpieczenia. Skan takiego protokołu proszę przysłać mailem kontakt@wesolysklep.pl

Zwroty i wymiany produktów

Przy zwrocie produktów proszę pamiętać aby zachować ich stan w jakim były wydane i stan ich opakowania w sposób nienaruszony, gdyż w przypadku naruszenia wyglądu i właściwości produktów Sprzedawca może pomniejszyć zwrot o koszt zapłaty za zmniejszenie wartości towaru. Konsument ma prawo obejrzeć dostarczony towar w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli rzecz nie spełnia jego wymagań, nie może używać jej dowolnie.
Każdy przedmiot zakupiony u nas posiada opakowanie z oznaczeniem producenta i kodem EAN. Opakowanie stanowi integralną część zestawu (produktu) i jest wymagane w przypadku zwrotu towaru. Uszkodzenie opakowania może wpłynąć na końcową kwotę zwrotu. Zalecamy zachować opakowanie w całości (w miarę możliwości) przez okres 14 dni od daty odebrania Państwa zamówienia. UWAGA Opakowanie produktu nie jest opakowaniem przesyłki.
Większość produktów dostępnych w sklepie internetowym posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego też względu zaleca się nie zdejmować folii ochronnych z tych elementów przez okres 14 dni od doręczenia sprzętu.
Towar kupiony może być także wymieniony na inny w ciągu 14 dni. Uwaga! Prawo od odstąpienia od umowy dotyczy konsumentów, nie przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą tutaj dopuszczamy, różne opcje zadowolenia klienta ale uzgadniane są indywidualnie zapraszamy do kontaktu.
Uwaga: w skrajnych przypadkach nietypowe produkty na zamówienie, produkty wykorzystywane do działalności gospodarczej nie obowiązują zasady sprzedaży konsumenckiej.
Jak zwrócić towar?
Odstąpienie od umowy możliwe jest przy zakupie konsumenckim w ciągu 14 dni.
Zwracany Produkt należy odesłać we własnym zakresie i w stanienie nienaruszonym nadającym się do dalszej odsprzedaży, w oryginalnym opakowaniu wraz z foliami zabezpieczającymi, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniami fizycznymi, na adres:
Wesolysklep_pl, Nacławska 29A , 64-000 Kościan z dopiskiem "zwrot towaru" z wypełnionym formularzem. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub korzystając z systemu PayU, Zwrot nastąpi tą samą drogą (w ciągu kilku dni roboczych od dnia otrzymania towaru)